azt írja......

"mitisír a hogyishívják" - mit is mondott, a .... - avagy tallózgatás a szélrózsa minden irányából

Internet

Bulvár

Figyelem, Figyelem!

Életmód

REKLÁM

Üzlet

Bookmarking

Utolsó kommentek

Majdnem vettem 4 GB -os Pendrive-ot

2008.01.22. 08:58 - elde

Címkék: üzlet pendrive életmód plus gb

Szinte már egy hete kinéztem  a Plus reklámújságjában a 4GB-os USB Stick-et, Amikor bementem vasárnap érdeklődni, akkor azt mondták, majd holnap, hisz még nincs akció. Megyek másnap, vagyis tegnap délután, és közölték már elfogyott.

Hogyhogy elfogyott? És kapnak még? Nem, egyébként is 3 db-ot kaptunk, mondja az üzletvezető.

Komolyan mondom, ez röhej, meghirdetik akcióba és visznek egy üzletbe 3 db-ot!!

Ezt nevezik a fogyasztók megtévesztésének, ugye? Mert az újságban nem írták, hogy amíg a készlet tart, vagy csak ma délig, vagy mit tudom én, mit írhattak volna.

Nagyot csalódtam, fentem rá a fogam, 4 GB 5 ezerért nagyon tetszett volna, így csak elkönyveltem egy csalódást, még sose írtam vásárlók könyvébe, most megtettem, bár ettől még nem lesz pendrivom, a francba!


A bejegyzés trackback címe:

https://aztirja.blog.hu/api/trackback/id/tr63306820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaSa 2008.01.22. 16:47:57

Tisztára igazad van. Nem szoktam berágni, de most sikerült. Legalább négy üzletben néztem meg én is, persze sohol sem volt. Szerintem ez kimeríti a vásárló megtévesztése címü fejezetet. Tiszta égő, hogy egy ekkora üzletlánc felvállalja azt, hogy visszatérő vásárlói (majdnem azt írtam, hogy hűséges, de ennek már fújtak) simán becsapva érzik magukat. Téssék mondani tisztelt, vagy nem is annyira tisztelt Plus vezérkar, szükségük van erre? Csöndben javaslom, hogy a panasszal élő vevőiket lepjék már meg egy névre szóló bocsánatkéréssel, és egy pendráv vásárlás lehetőségével. Ok?

elde 2008.01.22. 18:36:41

Két üzletben néztem, az egyikben tegnap voltam, a másikban ma délután, de a másodikban is már tegnap elfogyott :( már csak legyintettem rá.
Te bocsánatkérő levelet remélsz, megmég gondolod, hogy futár viszi neked, hogy megvehesd?:) )
hol élsz kedves NaSa? majd értesíts, ha kaptál levelet és vettél 4GB-os pendrive-ot 5 ezerért a Plustól.


süti beállítások módosítása