azt írja......

"mitisír a hogyishívják" - mit is mondott, a .... - avagy tallózgatás a szélrózsa minden irányából

Internet

Bulvár

Figyelem, Figyelem!

Életmód

REKLÁM

Üzlet

Bookmarking

Utolsó kommentek

Egy meghiúsult átverés

2008.03.28. 10:39 - elde

Címkék: életmód csalás lánclevél átverás

Ma kaptam lánclevélben az alábbi történetet, úgy gondolom, érdemes közzétenni:

Orvosnál, gyógyszertárban jártam délelőtt, s csörög a mobilom.

Megnézném ki hiv, s a szokásos "letiltott" felirat van.

Azért belépek, s egy férfihang bemutatkozik, a T-Mobiltól  hiv, s megkérdezte, ez és ez a szám vagyok-e, és ez és ez vagyok-e, mert a T-Mobil nyilvántartás szerint ez a telefon nyert a mai játékukon.

Mivel a telefon adatai tulajdonosának neve általában titkos, és ők tudták, elhittem, hogy valóban a T-Mobil hív.  Hozzáteszem, már sokszor nyertem, tv-t, és egyéb apróságokat telefonos játékon, amiket meg is kaptam, s ezért nem volt     AZONNAL GYANÚS    a dolog.

Azt mondták, vegyek egy tel.kártyát 15 percen   bel ü l, és akkor ők holnap délelőtt a lakásomra hozzák a nyereményt, ami 400 eFt.

Mivel  éppen a posta  előtt álltam, beléptem, megvettem a dominókártyát, s ők valóban hivtak is, és kérdezték, megvásároltam-e a dominó-kártyát. igen, megvásároltam, kaptam hozzá dátummal ellátott bizonylatot is, amivel tudom igazolni, hgoy most vettem, 15 perccel ezelőtt. Kérte a pasi, kaparjam le, és diktáljam be neki a dominókártya számát, s pár percen belül jelzi a telefonom, hogy rajta van a feltöltés, és holnap hozzák nekem a pénzt.

Mondtam, hogy mivel nincs kiirva a hivószám, szeretném előbb azonositani, addig nem diktálom be a dominókártya számát. Erre letette a telefont.

Hivtam a T-Mobilt, van-e ilyen nyereményakciójuk, s mondták, hogy nem, ez átverés, ha bediktáltam volna a kártya számát, a saját telefonjukra feltöltötték volna, és szaladhattam volna a pénzem után.

Elmondták, hogy kb 1 éve megy ez az átverés, már hivatalos feljelentést is tettek a Rendőrségen, de eddig nincs eredmény, és sokan bedőlnek ennek a trükknek.

Szerencsém volt, mert igy a dominókártyát majd elhasználjuk itthon, nem kér enni, bár a férjempityu telefonját éppen tegnap töltöttem fel.

A fentieket azért tettem itt közzé, hogy titeket már ne tudjanak átverni. Csak azt nem értem, hogy tudnak a legpontosabb adatainkhoz is hozzáférni.

Ha nem gond, mondjátok el ezt mind több ismerősnek, nehogy elhigyjék és bediktálják a lekapart kártyáról a számot.

Mérgelődök, hogy azonnal miért  nem jöttem rá a csalásra, de örülök, hogy nem sikerült nekik mégsem becsapni engem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aztirja.blog.hu/api/trackback/id/tr86400309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonda Csaba 2008.04.25. 13:00:24

Képzeld a mainapon, ugyan így jártam! Csak annyi volt a különbség, hogy 2.000.000 ot nyertem állítolag!:D, de szerencsémre nem volt az üzletben kártya, ezért csak elektronikus uton töltötem fel a kártyám, egy 10000 Ft értékben! azt mondta hogy 2 percen belül visza hív!! Ja, azóta is hív! Hogy rohagyon meg az ilyen! detó ugyan ez a szöveg mint nálad!Szerencsére nem vesztettem semit, a kártyámon rajta az összeg!


süti beállítások módosítása